Logo Clean Space
  • Услуги
    • Базовая уборка
    • Уборка после ремонта
  • Почему мы?
  • Отзывы
  • Вопросы
  • Контакты
  • Стать клинером
  • Time Icon Работаем 8:00-20:00
    г. Днепр
  • Mobile Icon +380(99)453-26-33
    +380(96)500-95-76

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА ЩОДО УКЛАДЕННЯ (ПРИЄДНАННЯ ДО)

Договору про надання послуг

з організаційно-інформаційної підтримки отримання клінінгових послуг

 

Фізична особа-підприємець Мороз Вікторія Сергіївна, про що мається запис в  Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 2 224 000 0000 126434 від 26.07.2018, в подальшому – «Виконавець», керуючись ст. 634, ст. 641, ст. 644 Цивільного кодексу України, робить публічну пропозицію необмеженому колу дієздатних фізичних осіб («Публічну оферту») щодо укладення договору про надання послуг з організаційно-інформаційної підтримки отримання клінінгових послуг (надалі - «Договір»).

Прийняття (акцепт) Публічної оферти здійснюється у порядку, визначеному в цьому Договорі. Внаслідок прийняття (акцепту) цієї Публічної оферти Договір вважається укладеним на визначених в ньому умовах.

Надалі за текстом цього Договору: дієздатна фізична особа, що прийняла (акцептувала) цю Публічну оферту, іменується "Клієнт"; Виконавець та Клієнт при вживанні разом іменуються "Сторони", а кожна окремо – "Сторона".  

Договір пропонується укласти на наступних умовах:

1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

У цьому Договорі терміни вживаються у такому значенні:

1.1. «Акцепт або акцептування» – повне, безумовне і беззастережне прийняття Клієнтом умов Публічної оферти та Договору.

1.2. «Замовлення Клієнта або Замовлення» – замовлення Клієнта щодо надання йому Клінінгових послуг, яке містить всі суттєві умови надання Клінером Клінінгових послуг, погоджені Сторонами.

1.3. «Заявка про надання послуг» - повідомлення Клієнта з пропозицією надати йому Послуги, надіслане Виконавцю в порядку, передбаченому цим Договором.

1.4. «Клінінгові послуги» – послуги Клінера з прибирання Приміщення (операції, що проводяться з метою збереження експлуатаційних властивостей і підтримки в чистому стані поверхонь) та інші послуги Клінера, перелік яких наведено на Сайті Виконавця.

1.5. «Клінер» – дієздатна фізична особа, яка безпосередньо надає Клінінгові послуги.

1.6. «Місце надання Клінінгових послуг» – місцезнаходження Приміщення.

1.7. «Опублікування» – розміщення інформації на Сайті Виконавця.

1.8. «Послуги» – це послуги Виконавця з організаційно-інформаційної підтримки отримання Клієнтом від Клінера Клінінгових послуг, перелік яких міститься в п. 2.2. цього Договору.

1.9. «Прайс» –  це збірник (довідник) цін на Клінінгові послуги, що опублікований на Сайті Виконавця.

1.10. «Приміщення» – квартира або(та) одноквартирний житловий будинок.  

1.11. «Публічна оферта» - пропозиція  Виконавця (викладена на Сайті Виконавця), адресована будь-якій дієздатній фізичній особі, що зацікавлена в отриманні Клінінгових послуг на Території надання Клінінгових послуг, укласти цей Договір на визначених в ньому умовах.

1.12. «Сайт Виконавця» – веб-сторінка в мережі Інтернет, яка є джерелом інформування Клієнтів, що знаходиться за доменною адресою: https://cleanspace.com.ua/.

1.13. «Територія надання Клінінгових послуг» – адміністративні межі міста Дніпро та територія населених пунктів передмістя, розташованих в радіусі 20 км від адміністративної межі міста Дніпро.

1.14. «Час надання Клінінгових послуг» – календарна дата та конкретний проміжок часу надання Клінером Клієнту Клінінгових послуг.

2. ПРЕДМЕТ ТА ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ДОГОВОРУ

2.1. За цим Договором Виконавець зобов’язується за винагороду надати Клієнту Послуги, а Клієнт зобов'язується прийняти їх та оплатити.

2.2. Відповідно до умов цього Договору Виконавець надає  Клієнту наступні Послуги:

2.2.1. Консультування з питань, пов’язаних з отриманням Клінінгових послуг;

2.2.2. Супроводження прийняття до виконання Замовлення Клієнта;

2.2.3. Організаційні заходи щодо виконання Замовлення Клієнта;

2.2.4. Контроль виконання Замовлення Клієнта.

2.3. Виконавець не є стороною відносин між Клієнтом та Клінером щодо безпосереднього надання Клінінгових послуг. Всі права та обов'язки відносно надання Клінінгових послуг виникають безпосередньо між Клінером та Клієнтом, про що за бажанням Клієнта може укладатись додатковий договір з урахуванням положень цього Договору та Замовлення Клієнта.

2.4. Відповідно до умов цього Договору Виконавець зобов'язується надати Послуги з організаційно-інформаційної підтримки отримання Клінінгових послуг щодо квартири або одноквартирного житлового будинку. Надання Послуг щодо іншого приміщення може бути здійснене  лише за окремою домовленістю Сторін.

2.5. Відповідно до умов цього Договору Виконавець зобов'язується надати Послуги з організаційно-інформаційної підтримки отримання Клінінгових послуг щодо Приміщення, що знаходиться в межах Території надання Клінінгових послуг. Надання Послуг щодо іншої території може бути здійснене  лише за окремою домовленістю Сторін.

2.6. Місцем надання Послуг вважається місцезнаходження Виконавця (Дніпро, Україна).

3. ПОРЯДОК, ФОРМИ ТА УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

3.1. Підставою для надання Клієнту Послуг є його Заявка про надання послуг, що може бути надана Виконавцю шляхом:  

3.1.1. Онлайн оформлення (направлення) Заявки про надання послуг, що здійснюється Клієнтом шляхом заповнення розміщеного на сайті Виконавця бланку Заявки про надання послуг;  

3.1.2. Направлення Виконавцю Заявки про надання послуг іншими електронними засобами зв'язку, зокрема:

- на адресу електронної пошти Виконавця (cleanspace.dp@gmail.com) або іншу адресу, вказану на сайті Виконавця;

- через соціальні мережі Facebook або Instagram;

- за допомогою мессенджеру Viber за наведеними на сайті телефонними номерами (+380994532633, +380965009676 тощо);

3.1.3. Надання Заявки про надання послуг в усній формі за наведеними на сайті телефонними номерами (+380994532633, +380965009676 тощо).

Форма запиту обирається Клієнтом за своїм розсудом і повідомляється Виконавцю будь-яким зручним для Клієнта способом.

3.2. Консультування з питань, пов’язаних з отриманням Клінінгових послуг здійснюється Виконавцем в будь-якій формі, яка є зручною для Клієнта та Виконавця. З цією метою представник Виконавця телефонує Клієнту або зв'язується з ним іншим способом одразу після отримання відповідної Заявки про надання послуг.  

3.3. Супроводження прийняття до виконання Замовлення Клієнта включає в себе погодження Сторонами всіх суттєвих умов надання Клінінгових послуг, зокрема: їх змісту, обсягів, порядку, часу, місця, вартості надання Клінінгових послуг тощо. Переговори щодо цього можуть здійснюватися Сторонами в будь-якій формі, яка є зручною для Клієнта та Виконавця (особисто, по телефону, за допомогою електронної пошти та інших засобів зв’язку). З цією метою представник Виконавця телефонує Клієнту або зв'язується з ним іншим способом одразу після отримання відповідної Заявки про надання послуг.

Переговори Сторін щодо Замовлення Клієнта здійснюються відповідно до переліку Клінінгових послуг та Прайсу, які наведені на Сайті Виконавця.  

Після досягнення домовленості з Клієнтом про всі істотні умови надання Клінінгових послуг Виконавець оформлює отримання Замовлення Клієнта (його реєстрація та здійснення іншого діловодства у зв'язку із цим) відповідно до внутрішніх правил Виконавця щодо ведення діловодства. Замовлення Клієнта є підставою для здійснення Виконавцем організаційних заходів щодо виконання Замовлення Клієнта.

3.4. Організаційні заходи щодо виконання Замовлення Клієнта  включають в себе підбір Клінера для надання Клінінгових послуг, доведення до відома Клінера всіх умов Замовлення Клієнта, забезпечення прибуття Клінера до місця надання Клінінгових послуг для виконання Замовлення Клієнта та здійснення інших організаційних заходів щодо безпосереднього виконання Замовлення Клієнта.

Виконавець здійснює організаційні заходи щодо виконання Замовлення Клієнта у строки, визначені Сторонами, але не раніше двох годин після узгодження Сторонами всіх умов Замовлення Клієнта.  

Організаційні заходи щодо виконання Замовлення Клієнта вважаються повністю виконаними в момент прибуття Клінера до місця надання Клінінгових послуг для виконання Замовлення Клієнта.

3.5. Контроль виконання Замовлення Клієнта здійснюється Виконавцем за домовленістю Сторін: або шляхом безпосереднього контролю в місці надання Клінінгових послуг під час надання Клінером Клінінгових послуг або шляхом дистанційного контролю виконання Замовлення.

3.6. Послуги вважаються наданими якісно, в повному обсязі та такими, що прийняті Клієнтом, в наступних випадках:

3.6.1. не відправлення Клієнтом Виконавцю протягом 1 (одного) дня з моменту надання Виконавцем відповідної Послуги мотивованої відмови від прийняття цієї Послуги;

3.6.2. замовлення Клієнтом надання інших Послуг.

4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

4.1. Клієнт має право:

4.1.1. Отримувати Послуги своєчасно, якісно та у повному обсязі відповідно до умов цього Договору;

4.1.2. Запитувати та отримувати інформацію з усіх питань, пов’язаних з наданням Послуг;

4.1.3. Звертатись до Виконавця зі своїми побажаннями щодо покращення процесу надання Послуг в цілому або надання певної послуги;

4.1.4. Відмовитися від певного Замовлення в будь-який час шляхом надання Виконавцю повідомлення про це одним з наступних способів: направлення повідомлення на адресу електронної пошти Виконавця, вказану на Сайті Виконавця; через соціальні мережі Facebook, та Instagram, за допомогою смс-повідомлення або повідомлення через мессенджер Viber за наведеними на сайті телефонними номерами;

4.1.5. Вимагати від Виконавця належного виконання ним своїх зобов’язань за цим Договором.

4.2. Клієнт зобов’язаний:

4.2.1. Надавати повну та достовірну інформацію, що необхідна для надання Послуг та/або Клінінгових послуг;

4.2.2. Негайно інформувати Виконавця щодо будь-яких змін, які мають місце в наданій ним інформації;

4.2.3. У випадку відмови від Замовлення або будь-яких змін в умовах відповідного Замовлення негайно (не пізніше, ніж за годину до часу надання Клінінгових послуг) попередити про це Виконавця;

4.2.4. За запитами Виконавця інформувати його про якість, своєчасність та хід надання Клінінгових послуг за Замовленням;

4.2.5. Виконувати інші обов’язки, передбачені умовами цього Договору та чинним законодавством України.

4.3. Виконавець має право:

4.3.1. Запитувати та отримувати від Клієнта інформацію в обсягах, що є необхідними для надання Послуг та Клінінгових послуг;

4.3.2. Самостійно та на свій розсуд визначати порядок організації надання Послуг;

4.3.3. В будь-який момент односторонньо частково або в повному обсязі відмовитися від надання Послуги чи розірвати Договір у разі неналежного виконання Клієнтом своїх обов'язків за цим Договором (зокрема, але не виключно, у випадках: надання Клієнтом недостовірної інформації; поширення негативної інформації про Виконавця, що шкодить його діловій репутації; несвоєчасного надання Клієнтом інформації, що необхідна для надання Послуг тощо);

4.3.4. Бути присутнім в місці надання Клінінгових послуг під час надання Клінінгових послуг Клінером;

4.3.5. Опитувати Клієнта з будь-яких питань, пов'язаних з наданням Клінером Клінігових послуг;

4.3.6. Відмовити Клієнту у наданні Послуг за цим Договором у випадку, якщо у Виконавця виникнуть сумніви щодо правомочності Клієнта або дійсності його намірів щодо отримання Клінінгових послуг.

4.4. Виконавець зобов’язаний:

4.4.1. Добросовісно виконувати Договір та надавати Послуги, керуючись інтересами Клієнта;

4.4.2. За запитами Клієнта інформувати його про хід надання Послуг;

4.4.3. Поновлювати інформацію щодо Прайсу та переліку Клінінгових послуг на сайті Виконавця;

4.4.4. Інформувати Клієнта про будь-які обставини, що можуть перешкодити якісному, своєчасному чи повному наданню Клінігових послуг за Замовленням Клієнта;

4.4.5. Виконувати інші обов’язки, передбачені умовами цього Договору та чинним законодавством України.

5. ГАРАНТІЇ, ЗАЯВИ ТА ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

5.1. Клієнт підтверджує, що він дійсно є власником Приміщення, зазначеного у його Замовленні, або володіє ним на інших законних підставах і при цьому має всі повноваження щодо надання доступу Клінера в Приміщення для  надання Клінінгових послуг.

5.2. Клієнт здійснюючи Акцепт цього Договору дає згоду на збір, обробку та передачу його персональних даних відповідно до вимог законодавства України у сфері захисту персональних даних.

5.3. Сторони гарантують забезпечення відповідно до вимог законодавства України у сфері захисту персональних даних належного захисту персональних даних іншої Сторони від їх незаконної обробки, а також від незаконного доступу до них, в тому числі вжиття необхідних заходів щодо недопущення розголошення персональних даних працівниками та/або іншими уповноваженими особами Сторін, яким такі персональні дані було довірено або які стали їм відомі у зв'язку з виконанням обов'язків за цим Договором.

5.4. Сторони погоджуються з тим, що інша Сторона не несе відповідальності за будь-яку обробку, незабезпечення режиму доступу і захисту персональних даних іншої Сторони третіми особами, якщо надання доступу до таких персональних даних було вчинено поза виконанням обов'язків за цим Договором.

5.5. Клієнт не заперечує проти того, що Виконавець має право представляти Клієнта перед третіми особами в якості свого клієнта.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

6.1. У разі порушення своїх обов’язків за Договором сторони несуть відповідальність, визначену чинним законодавством України. Порушенням зобов’язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов Договору.

6.2. Сторони не несуть відповідальності за порушення своїх обов’язків за Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинною, якщо вона вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов’язання.

6.3. Клієнт несе повну відповідальність за наслідки надання ним не повної та/або недостовірної інформації та зобов’язується відшкодувати у повному обсязі Виконавцю та/або будь-яким третім особам всі збитки, що будуть нанесені ним внаслідок цього.

6.4. У випадку відмови Клієнта від Замовлення або внесення будь-яких змін в умови відповідного Замовлення з порушенням порядку, передбаченого в п. 4.2.3 Договору, Клієнт відшкодовує Виконавцю у повному обсязі витрати, понесені у зв'язку з цим.

6.5. Відповідальність, пов’язану з безпосереднім наданням Клінінгових послуг (за якість, своєчасність їх надання тощо), а також відповідальність за будь-яку шкоду, заподіяну Клієнту під час надання Клінінгових послуг, несе особисто Клінер.

6.6. Виявлені та узгоджені Сторонами недоліки надання Послуг, що сталися з вини Виконавця, Виконавець зобов’язується усувати безоплатно.

6.7. Сторони звільняються від відповідальності за порушення умов цього Договору, якщо таке порушення викликане дією обставин непереборної сили (форс-мажор), включаючи: дії органів державної влади, пожежі, повені, землетруси, інші стихійні події, відсутність електроенергії та/або збої роботи комп'ютерної мережі, страйки, масові заворушення, безлади, військові конфлікти, будь-які інші обставини, не обмежуючись перерахованим, які можуть вплинути на виконання Сторонами умов Договору та які непідконтрольні Сторонам.

7. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

7.1. У випадку виникнення спорів з питань, передбачених Договором або у зв'язку з ним, Сторони вживатимуть усіх заходів до їх вирішення шляхом переговорів.

7.2. У випадку неможливості вирішення спорів шляхом переговорів, вони вирішуються в порядку, встановленому чинним законодавством України.

7.3. У випадку виникнення будь-яких спорів між Клієнтом та Клінером, Виконавець сприяє їх вирішенню як посередник за наявності його згоди та згоди сторін спору.

8. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

8.1.  Даний Договір вважається укладеним з моменту здійснення Клієнтом Акцепту способом, передбаченим в п. 8.2. цього Договору, та діє до моменту повного виконання Сторонами всіх взятих на себе зобов’язань.

8.2. Акцепт може бути здійснений одним із наступних способів:

8.2.1. Онлайн оформлення Заявки, що здійснюється Клієнтом шляхом заповнення розміщеного на сайті Виконавця бланку Заявки;

8.2.2. Направлення Виконавцю Заявки електронними засобами зв'язку, в тому числі, але не виключно: на адресу електронної пошти Виконавця, вказану на сайті (cleanspace.dp@gmail.com), через соціальні мережі Facebook та Instagram або ж за допомогою мессенджеру Viber (за наведеними на сайті телефонними номерами, у тому числі: (+380994532633, +380965009676);

8.2.3. Надання Замовлення Клієнта в простій усній формі за наведеними на сайті телефонними номерами, у тому числі: (+380994532633, +380965009676);

8.2.4. Вчинення інших дій, які свідчать про прийняття Клієнтом умов Публічної оферти та даного Договору, зокрема (але не виключно): залишення своїх даних (ім'я, номер контактного телефону) на сайті Виконавця; оформлення підписки на Сайті Виконавця тощо.

8.3. Договір може бути припинений достроково:

8.3.1. за домовленістю сторін;

8.3.2. у разі односторонньої відмови сторони від Договору у повному обсязі;

8.3.3. з інших підстав, передбачених законодавством України.

9. ІНШІ УМОВИ

9.1. В усьому, що не врегульоване умовами даного Договору, Сторони керуються чинним законодавством України.

9.2. Виконавець залишає за собою право в будь-який час внести зміни в умови даної Публічної оферти або відкликати її на свій власний розсуд. У випадку внесення Виконавцем змін в умови Публічної оферти такі зміни набирають чинності з моменту їх публікації на Сайті Виконавця у відповідній новій редакції, якщо інше не буде вказано Виконавцем.

9.3. Передача прав та обов’язків за цим Договором в цілому або в якійсь їх частині (в тому числі заміна Сторін в зобов’язанні) допускається лише у випадку згоди на це обох Сторін.

10. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ

Фізична особа-підприємець Мороз Вікторія Сергіївна, про що мається запис в  Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань № 2 224 000 0000 126434 від 26.07.2018

ІПН: 3098405245

р/р 26000050317650 АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

МФО 305299

Поштова адреса: 49089, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, провулок Енергетичний, будинок 3, квартира 10.

тел.: +380978005675

Logo

Контакты:

  • +380(99)453-26-33 +380(96)500-95-76
  • cleanspace.dp@gmail.com
Social Social

Мы принимаем:

  • card card
Пользовательское соглашение © 2018 | сайт разработан в RUBARB DIGITAL